maanantai 10. tammikuuta 2011

Let's make a promise

  Oon ihan totaalisesti nyt hurahtanut vaniljateehen. Lipitän koko ajan tota Twiningsin Vanillaa. Ei ehkä pitäs, mutta kun se on nii hyvää ja rauhottavaa. Parempaa ku kynsien pureskelu.
Jotta kaikki kyllästyisivät aiheeseen minä ja minä ja minun uusi vuoteni jauhan nyt lisää aiheesta minä ja minä ja minun uusi vuoteni. Lupauksia kertyi jopa näin paljon, joita olen kyllä parhaani mukaan totetuttanut;
  • Pyrin olemaan yhä enemmän sosiaalisempi ja otan enemmän ns. kontaktia ihmisii (viel on aikaa...)
  • Opettelen kokkaamaan ainakin muutamaa ruokaa hyvin (koska olen maailman paskin kokki)
  • Liikun enemmän ja syön terveellisemmin (jokavuotinen lupaukseni)
 Ja noiden alle vois vielä lisätä sellanen, että en sekoile. Jos ysiluokan voisi elää uudelleen, niin et muistasinki kaikkii ihaniiki hetkii nii KIITOS KYLLÄ. Että jee; äiti ja iskä ei saanu koskaa tietää, mut kaverit ties suunnille ja jottain sinne päin. Kukapa tietää.

No. Hurskastele hiljaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Missä mielesi kävi